2013. július 10., szerda

Daily News #28 - Listography

Szeretek listákat készíteni. Furcsa, hiszen ez általában a különösen precíz emberek sajátja, én pedig sosem tartoztam közéjük. Gyakorlatilag mióta az eszemet tudom, mindenből toplistákat készítettem. Emlékszem, az általános iskola alsó tagozatában már egy füzetem is volt, amiben számon tartottam a Top 10 filmjeim, dalaim, klipjeim, képregényeim stb... Nem is olyan rég hazautaztam, és a régi szobámban felfedezvén a régi kedvenceket jót mosolyogtam. Mindenesetre tanulságos volt látni az akkori énemet és annak érdeklődési körét (egyébként olyan sokat nem is változtam azóta, nem vagyok biztos benne, hogy most ez jó, vagy rossz dolog...).
Aztán felsőben már az egyik legjobb barátomat is sikerült bevonnom a beteges listázós mániámba. Mivel másnap iskola volt és még nem maradhattunk fent sokáig, beállítottuk a videot, és felvettük az éjszaka műsorra tűzött Zúzda, vagy Megawatt leadott klipjeit, melyeket aztán másnap egy tízes skálán pontoztunk, átlagoltunk és emeltük ki a legjobbakat. Néha aztán az osztály üzenőfalára is kiaggattunk az aktuális zenei, filmes vagy egyéb toplistákat. 
Jesszus, mennyire nem volt semmi dolgunk... :D 

Gimitől kezdve már nem foglalkoztam ezzel túlzottan, bár fejben mindig összeszedtem az aktuális Top 5-öket, vagy Top 10-eket. Aztán neki álltam ennek a blogolás dolognak, amit meglepően élvezek, attól függetlenül, hogy túl sok értelme nincsen. Legalábbis ezt hittem, amikor összeírtam a számomra legjobb animék, drogfilmek, vagy akár a szerelmi történetek listáját. Majd jöttek a pozitív visszajelzések, hogy milyen jól jön egyeseknek, amikor valami esti nézni való után kajtatnak, és ez jól esett (esik).
Ettől függetlenül még mindig nem látom túl sok értelmét a dolognak, ahogy az sem teljesen tiszta, hogy miért írom le mindezt, de ha már ennyire belejöttem ebbe a blogolás dologba, miért is ne! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése