2013. január 16., szerda

Daily News #15 - Munkahelyi ártalom.

Ma kishíján kirúgattam magam. Új manager érkezett az üzletbe, ami azt jelenti, hogy a jövő héttől ő testesíti meg majd az új főnökömet is egyben. Rögtön megszólt, hogy miért van csuklópánt a kezemen. Mondtam neki, hogy azért, mert el kell takarnom a karkötőimet (amiket nem vagyok hajlandó levágni, leszedni pedig nem lehet őket). Erre közölte, hogy ha együtt szeretnék vele dolgozni, jobb ha eltávolítom őket. Mire mondtam neki, hogy ez esetben nem szeretnék vele együtt dolgozni... Majd ez a vita folytatódott nagyjából fél óráig, mígnem annyira felhúztam magam, hogy már kiabáltam vele. És még neki állt feljebb, hogy "Hogy merészelsz ilyen hangon beszélni velem?!". Meg is kérdeztem tőle, hogy "Miért, ki vagy te, hogy nem ordibálhatok veled? Akkor ordibálok, amikor jólesik!". A "beszélgetés" végére pedig írásbeli figyelmeztetést akart adni (amiből, ha ötöt összeszedek kirúgnak), mire mondtam neki, hogy adjon egyből kettőt, mert az a szerencseszámom. Aztán meggondolta magát valamiért...
Szóval jól indul a kapcsolatunk. Biztos remek lesz vele együtt dolgozni. De hát ez van... 
Végül persze kompromisszum született, és hosszú ujjú ingben dolgozhatok. Nevetséges az egész... Higgadt és türelmes embernek gondolom magam, de már csak attól felhúztam az agyam, hogy megint eszembe jutott. Great! Pfff... 

2 megjegyzés:

  1. Nagy taktikusan mondom ezt arra, hogy fékezd magad :D:D:D tapasztalat :D

    VálaszTörlés
  2. Tudom... azóta beadtam a derekam és levágtam őket... :'(

    VálaszTörlés