2013. március 6., szerda

Daily News #20 - Fun. Danger. Rapture.

Végre ismét egy újabb dolgot húzhattam ki a bakancslistámról! Mivel közeleg az anyák napja, tele lett aggatva az üzlet lufikkal. És a legjobb az egészben, hogy a héliumos tartály pedig ott pihen az irodában... régóta szerettem volna már héliumot szívva beszélni, és mondhatom, nagyobb móka, mint azt az ember hinné! :D

Első nap mondjuk annyira rákattantam, hogy kicsit már beszédültem, meg rosszul lettem tőle, de megérte; héliumos hanggal szolgáltam ki a vendégeket, beszélgettem a munkatársakkal, illetve vásároltam. Remélem még jó ideig tudom élvezni a dolgot...

Ja, és mielőtt elfelejteném... Ma még egy tolvajt is majdnem megállítottam! Teletömködte a gazfickó a zsebeit paninikkel, meg üdítőkkel, én pedig pont rajta kaptam a dolgon, ám mikor ráeszmélt, hogy lebukott, nekem hajított egy paninit, és elszaladt... A főnök meg üvöltözött, hogy ne csak álljak és röhögjek, hanem fussak már utána! Chö, na persze. Majd néhány szenyó miatt pont utána fogok futkosni. :P Szóval, inkább jelentettük a rendőrségnek, hadd kergessék azok! 

Most pedig indulok, mert egy pazarnak ígérkező össznépi dobolás lesz este az egyik közeli focipályán, és ezt úgy érzem nem hagyhatom ki! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése