2013. május 13., hétfő

Daily News #25 - Páratlan páros.

Most először felejtettem el hétvégén lecsekkolni, hogy nem munkálkodnak-e az Overground pályáján. Mivel általában ezt hétvégén teszik (különösen vasárnapokon) érdemes előtte egy gyors pillantást vetni rá a neten, ám ez valamiért tegnap kimaradt. Természetesen most először az én útvonalamon kellett dolgozniuk, szóval vonatpótló busszal mehettem a reggeli órámra, ahova közel egy óra késéssel sikerült csak berobbannom. Sam, az oktatóm meg is jegyezte, hogy már hívni akart, hátha valami gáz van, mert sosem kések... 
Na de nem ez az érdekessége a sztorinak (csak gondoltam megemlítem, hogy Murphy-törvényei sosem csalnak), hanem az, hogy odafelé és visszafelé is láttam egy elhagyott cipőt a buszmegállóban. A kérdésem pedig a következő volna: Miért mindig csak egy párt hagynak el az emberek? Hová tűnik a másik? Így visszagondolva bizony rengetegszer akadtam már magányosan pihiző lábbelikre, de mindig csak egyre, sosem kettőre. Ugyanez vonatkozik a kesztyűkre is. Látott már valaki kettőt eldobva az utcán? Mindig csak egy van. Miért? Ki viszi el a párjukat? És miért csak az egyik kell neki? Vagy aki elhagyja, miért mindig csak az egyiket hagyja el? Minek akkor már a másik neki? Vagy egy titkos társaság gyűjtené be őket? Esetleg egy ismeretlen dimenzió nyeli el a hiányzó darabokat? Hová tűnnek?!?! :0

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése