2012. október 26., péntek

Daily News #2 - No More Alcohol!

Adam és Andrea (jóarc munkatársak) néhány napja kitalálták, hogy menjünk el Pub-olni Duliwich Village-be (egyébként itt lakik többek között Jason Statham is, aki minden filmjében megmutatja, hogy ki a legény a gáton!). A gond csak az volt, hogy az egyetlen nap, ami mindenkinek megfelelt, az tegnap volt, én meg ma 6:30-ra mentem (volna) dolgozni. De oké, mondom legyen, majd max előbb eljövök. Hát éjfélre kb. haza is értem, csakhát kissé részegen... Összehánytam az egész lakást, úgyhogy ma takaríthattam egész délután. :(
Arról nem is beszélve, hogy elaludtam, és 2 óra késéssel vágódtam be a Starbucks-ba, ahol aztán mindenki azon röhögött, hogy mennyire kóma vagyok, és hogy percekig tart megcsinálnom egy szimpla Cappuccinot... Rám is parancsoltak, hogy menjek be a boltba mielőtt munkához látok, vegyek kólát meg egy szenyót, mert így nem fogom túlélni a napot. Nehezen ugyan, de sikerült két falatot leküzdenem a torkomon, plusz ittam hozzá egy pohár kólát, ami aztán abban a pillanatban vissza is jött. Ekkor zavartak haza. Szégyelltem is a pofám, úgyhogy vettem mindenkinek egy csokit, a főnöknek meg bekamuztuk, hogy ételmérgezésem volt, és azért vagyok rosszul... :D

Nem is értem, miért jó ez? 
1. Lényegében kiesett egy napom.
2. Takaríthattam a szutykomat magam után.
3. Drága az alkohol.
4. Kihagytam egy munkanapot.
5. És még rosszul is voltam egész álló nap...
Szóval tényleg nem értem miért jó az alkohol! Még az íze is rossz! Azt hiszem maradok az üdítőzésnél... csak akkor meg mindenki beugat, hogy "mé' nem iszó?!" - igaz, Kustos András? :P Na de egy szó, mint száz: Soha többé nem iszom! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése