2012. október 24., szerda

Daily News #1

Néhány régebbi irományom előásásán kívül nem sok mindent tevékenykedtem eddig a zsír új blogomon, úgyhogy most valami aktuálissal is megörvendeztetem az eddig még nem létező olvasótáboromat. 

A közeljövőben szeretnék írni mindenképpen valamelyik nagy kedvenc olvasmányomról, ami valószínűleg a Csodaidők lesz, lévén nemsokára kézhez kapom a sorozat legújabb kötetét, az Időcsodákat. Amúgy ha valaki netán némi olvasnivaló után kutatna a közeljövőben, ajánlom figyelmébe Görgey Etelka - alias Raana Raas - majdhogynem hibátlan tetralógiáját, ami az utóbbi idők legjobb sci-fi-, illetve családregénye!

Na de kanyarodjunk vissza a szürke (Londonban nincs égbolt...) mindennapjaimhoz;
Úgy fest melóhelyen nemsokára előléptetnek és Supervisor-ként folytathatom a "kávédarálós kalandjaimat". Na de nem is ez a lényeg, hanem, hogy találtam egy Timon-os játékfigurát (Lion King) zárás után takarításkor!! :D Annyira jóóóó! :P

Továbbá született négy kismacsek a házban akik bearanyozzák a mindennapjaimat. :) 

Na most azon gondolkozom történt-e még valami érdekes velem mostanság, de nem hinném... :/ Jaaa, találtam egy tök csini pengetőt egyik nap a buszon, úgyhogy vettem is mellé egy pöpec kis gitárt néhány fontért, de arról nem csináltam képet. Megaztán minek... egy sima klasszikus gitár, szerintem mindenki eltudja képzelni milyen. :)

Na mára ennyi, további szép napot mindenkinek aki ezt olvassa! Aki meg nem, annak is! ;)
Pápussz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése