2012. november 6., kedd

Daily News #7 - Star Wars

Néhány napja volt itt More Than a Thousand koncert, de sajnos éppen dolgoztam aznap, így nem tudtam elmenni... :( Viszont nem is oly rég figyeltem fel a hírre, miszerint a Finch újra összeáll egy koncertsorozat erejéig, amit viszont tuti hogy nem fogok kihagyni! Március 22-én ellátogatnak ide is, a Shepherd's Bush Empire-be. A gond, csak az, hogy elvileg a What It Is To Burn dalait fogják nyomatni, holott én sokkal jobban szeretem a Say Hello to Sunshine, illetve a Finch EP nótáit... de sebaj, a semminél ez is több...
Mindezek örömére pedig szóljon itt az egyik legkiválóbb szerzeményük, a Chinese Organ Thieves

És akkor néhány szót a mai "kincsről", amit takarításkor találtam: egy Star Wars-os képregény. Vagyis inkább képes könyv. Nem tudom meyik a jobb szó rá. A The Clone Wars széria egyik darabja, de nem úgy tűnik, hogy 10 éven felettieknek szánták volna. Ez mondjuk magáról a Star Wars világáról is sokat elmond. :P 
Na de nem szeretném bántani Skywalkeréket, mert rengetegen imádják, ha másért nem is, márcsak a gyerekkori nosztalgia miatt. Viszont végigolvastam, mert úgy tűnt a végzet küldte egyfajta üzenetként, hogy adjak még egy esélyt a Star Wars fantasy univerzumának, ami amúgy sosem állt közel a szívemhez (szóval az otthoni SW fanok most nagyon büszkék lehetnek rám). Igaz, maga a fantasy, mint műfaj sem állt soha alapvetően olyan közel a szívemhez - és igen, a SW fantasy, nem pedig Sci-fi!!! A rengeteg logikai bukfenc és a borzasztó új trilógiának hála pedig végképp minden reményem odalett. 
Na de visszatérve a "könyvecskéhez": Még a rengeteg kis aranyos játék és feladat sem feledteti el velem a az olyan blőd dolgokat, minthogy Darth Maul él és virul miután Obi-Wan lazán kettészelte. Pedig Qui Gon Jinn és Amidala mellett ez a dolog volt a The Phantom Menace egyetlen jó momentuma, hiszen tudtam, hogy közeledünk a film végéhez...

És akkor néhány gondolat arról, hogy a Disney felvásárolta a LucasFilmset; úgy gondolom túl sok jó nem fog kisülni a dologból, hiszen a stúdiót ismerve, méginkább "gyerekes" irányba fogják elvinni a franchise-t (bár sokkal rosszabbat nem tudok elképzelni az új trilógiánál), és még több Jar Jar Binks-féle rettenetre számíthat majd a gyanútlan SW-tábor. 
De aztán kitudja... lehet a dolog majd jól fog elsülni, és kapunk egy rendesen összehozott TV-sorozatot, vagy játékot... esetleg egy előzmény sztorit Han Soloról, vagy valaki másról (ez most úgyis nagy trend az új ötletek hiányától szenvedő Hollywoodban) de akármit is sül ki a dologból, nem lesz jobban várós, mint az új Trekkie-film, a Star Trek Into Darkness, az egyszer biztos!
"Live Long and Prosper!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése