2012. november 22., csütörtök

Daily News #8 - "Kávézni, vagy nem kávézni: ez itt a kérdés..."

"...akkor nemesb-e a lélek, ha tűri." :D

Némi helyzetjelentés; Costa is lebabázott, ami azt jelenti, hogy mostmár nem 6, hanem 12 macsek van a házban. Lassan majd lépni sem tudok tőlük, annyian lesznek... igaz, ez engem csöppet sem zavar, mert jófejek. Én meg bírom, ha valaki jófej. :)


Nagy dilemma elé lettem most állítva egyébként! A főnök egyre jobban szorgalmazza az előléptetésem. Pedig holnap leszek még csak hivatalosan "Qualified Barista", de ő már arról beszél nekem folyamatosan, hogy ahogy visszatérek a szabadságomról, meg kellene kezdeni a traininget, hogy Supervisor lehessek. Ami egyfelől szép és jó, másfelől viszont nem annyira, mert felajánlottak nekem egy másik pöpec állást, és most erősen azon filózok, hogy váltanom kéne.


Egyébként múlt hónapban volt egy Competition a dolgozók között. Kávés tasakokat kellett rátukmálni a vásárlókra, a cég pedig jutalmat kínált fel a legtöbbet eladó egyénnek. Szerencsémre sikerült nekem eladnom a legtöbbet, így 100 fonttal nehezebb lett a zsebem. El is költöttem a pénzt az Oxford streeten sok, nagyon szép ruhára! Bár Shit szerint az új kabátomban úgy nézek ki, mint valami sarkkutató... de ha egyszer hideg van! :(


Ebben a hónapban (meg a következőben) pedig Starbucks kártyákat kell a vevőkkel vetetni. Egészen múlt hétig 38-al első helyen trónolt az Adam, én meg kb. 10-el lemaradva mögött. De a héten sikerült lehagynom, úgyhogy már csak az első helyemet kell megtartanom valahogy! 

Egyébként, most, hogy szóba került nálam a munkahely váltás, rájöttem, hogy szeretek itt dolgozni. Jófejek a munkatársak, remek a hangulat munka közben, szeretem a mindennapi kávékóstolásokat, a fizu se olyan rossz... kíváncsian várom, mit hoz a jövő.

Na de ezen még lesz időm rágódni! Főleg, hogy jövő héttől majdnem két hét holiday veszi kezdetét! (kell is már némi pihenő...) :P

Bár azt sem mondanám, hogy nagyon megszakadok meló közben... legutóbb például Shaun-nal nagyon játszhatnékunk volt, úgyhogy fogtuk az egyik óriás kartondoboz oldalát, levágtuk, és benégyzetrácsoztuk. Majd fogtuk a semi-skimmed és a skimmed tejek kupakját (előbbi zöld, utóbbi pedig piros színű), és meg is alkottuk a saját kis dáma játékunkat! :D (az első kört elbuktam, de legközelebb alázni fogok!)
Íme a mesterművünk.

Ja, és a napokban megnéztem a moziban az új James Bond filmet, a Skyfallt, és ajánlom mindenki figyelmébe, mert elképesztően jó lett! Ha nem leszek nagyon lusta, majd írok is róla.

De most megyek és eszem valamit, mert kopog a szemem! További szép napot mindenkinek! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése